ŚRUBY GŁOWICY KOMPLET 9-5
SAAB 9-5
roczniki 02r. do 05r.
silniki: 3.0TID - D308L
Komplet - 16 śrub.
Numer oryginału: 5950803
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
USZCZELKA PRZEWODÓW CHŁODZENIA TURBO 9-5 3.0TID D308L
SAAB 9-5
roczniki od 02r. do 05r.
silniki D308L
Numer oryginału: 97352985
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
USZCZELKA PRZEWODÓW SPUSTU OLEJU Z TURBO 9-5 3.0TID D308L
SAAB 9-5
roczniki od 02r. do 05r.
silniki D308L
Numer oryginału: 97240449
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
USZCZELKA RURY WLOTU POWIETRZA DO KOLEKTORA DOLOTOWEGO 9-5 D308L
SAAB 9-5
roczniki od 02r. do 05r.
silniki D308L
Numer oryginału: 97250664
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
USZCZELNIACZ SIMERING WAŁU KORBOWODOWEGO (OD STRONY SKRZYNI) 9-5
SAAB 9-5
roczniki od 01r. do 05r.
silniki 3.0 TID - D308L
Numer oryginału: 5950415
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
ZESTAW DWÓCH RUR POWIETRZA INTERCOOLER - KOLEKTOR 9-5 1.9TID
Zamiennik świetnej jakości.
SAAB 9-5
roczniki od 06r. do 10r.
silnik 1.9 TID 150KM Z19DTH
numer oryginału: 12755944, 12762043
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
PRZEPUSTNICA ELEKTRONICZNA SAAB 9-5 3.0 V6t ORYGINAŁ
SAAB 9-5 (YS3E)
roczniki od 98r. do 03r.
3.0 V6 B308E
Numer oryginalny: 9175217
Towar dostępny tylko na zamówienie. Czas realizacji 5 -14 dni.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 14 dni
BROK USZCZELNIAJACY W POKRYWIE ZAWORÓW ZAŚLEPKA 900NG 9000 9-3 9-5
SAAB 900 NG
roczniki od 96r. do 98r.
silniki: B204L
SAAB 9000
roczniki od 96r. do 98r.
wszystkie silniki 4-cylindrowe benzynowe
SAAB 9-3
roczniki od 98r. do 03r.
wszystkie silniki 4-cylindrowe benzynowe
SAAB 9-5
roczniki od 98r. do 10r.
silniki: B205, B235
Numer oryginału: 9135211
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
BROK USZCZELNIAJACY W POKRYWIE ZAWORÓW ZAŚLEPKA 900NG 9000 9-3 9-5 ZAMIENNIK
SAAB 900 NG
roczniki od 96r. do 98r.
silniki: B204L
SAAB 9000
roczniki od 96r. do 98r.
wszystkie silniki 4-cylindrowe benzynowe
SAAB 9-3
roczniki od 98r. do 03r.
wszystkie silniki 4-cylindrowe benzynowe
SAAB 9-5
roczniki od 98r. do 10r.
silniki: B205, B235
Numer oryginału: 9135211
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OBUDOWA DEKIELEK POMPY OLEJU SAAB 900NG 9-3 9-5 B205 B235 OE
SAAB 900 NG
roczniki od 94r. do 98r.
silniki 4-cylindrowe
SAAB 9-3
roczniki od 98r. do 03r.
silniki 4-cylindrowe
SAAB 9-5
roczniki od 98r. do 10r.
silniki 4-cylindrowe
Numery oryginału: 9173501, 55557365
Dekielek nie zawiera uszczelniacza wału przód oraz oringa.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
ORING DEKLA POMPY OLEJU SAAB 90, 99, 900, 9000 -1993
Zastosowanie:
99
90
900 1979-1993 B201 B202
9000 1985-1993 silnik B202
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
ORING DEKLA POMPY OLEJU SAAB 900NG 9000 9-3 9-5
SAAB 900 NG
roczniki od 94r. do 98r.
silniki: 4-cylindrowe benzynowe
SAAB 9000
roczniki od 94r. do 98r.
silniki: 4-cylindrowe benzynowe
SAAB 9-3
roczniki od 98r. do 03r.
silniki: 4-cylindrowe benzynowe
SAAB 9-5
roczniki od 98r. do 10r.
silniki: 4-cylindrowe benzynowe
Numer oryginału: 9130600
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
ORING DOLNY RURKI TUBY MIARKI BAGNETU OLEJU SAAB 900 9-3 9-5 B207 A20NFT NHT D223L Z18XE B258
SAAB 900 II NG (YS3D)
roczniki od 94r. do 97r.
silniki B258
SAAB 9-5 OG (YS3E)
roczniki od 02r. do 05r.
silniki D223L
SAAB 9-3 II SS SC (YS3F)
roczniki od 03r. do 12r.
silniki B207 (2szt. potrzebne), A20NFT (2szt. potrzebne), D223L, Z18XE (2szt. potrzebne)
SAAB 9-5 NG (YS3G)
roczniki od 10. do 12r.
silniki A20NFT NHT (2szt. potrzebne)
Numery oryginału: 90467275, 4620258, 12607449
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
ORING DOLNY RURKI WLEWU OLEJU 900NG 9-3 9-5
SAAB 900 NG
roczniki od 94r. do 98r.
silniki 4-cylindrowe
SAAB 9-3
roczniki od 98r. do 00r.
silniki: B204, B234,
roczniki od 99r. do 03r.
silniki: B205, B235R
SAAB 9-5
roczniki od 98r. do 10r.
silniki: B205, B235
Numery oryginału: 55355266, 9147026
Oring wykonany jest z kauczuku fluorowego (FPM).
Kauczuk fluorowy jest kopolimerem monomerów zawierających fluor, głownie fluorku winilidenu i sześciofluoropropylenu lub fluorku winilidenu i trójchloroetylenu. Zawartość fluoru zapewnia niepaloność. Wulkanizaty kauczuku flourowego odznaczają się szczególną odpornością cieplną i chemiczną. Odporny jest na ozon, promieniowanie ultrafioletowe, agresywne związki chemiczne, oleje, paliwa. Elastomery flourkowe wskazują niewielką przepuszczalność gazów i minimalny spadek wagi w warunkach działania próżni. Temperaturowy zakres stosowania wynosi: od -25 do +200°C, krótkotrwale do 230°C.
Wulkanizaty fluorowe są odporne na:
- oleje i smary mineralne również z dodatkami uszlachetniającymi
- węglowodory aromatyczne i alifatyczne
- trudnopalne ciecze hydrauliczne na bazie fosforoestów i węglowodorów chlorowanych (HSC)
- oleje syntetyczne do silników lotniczych
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
ORING PRZEWODU OBUDOWY FILTRA DO BLOKU 900NG 9000 9-3 9-5
SAAB 900 NG
roczniki od 94r. do 98r.
silniki 4-cylindrowe
SAAB 9000
roczniki od 94r. do 98r.
silniki 4-cylindrowe
SAAB 9-3
roczniki od 98r. do 03r.
silniki 4-cylindrowe
SAAB 9-5
roczniki od 98r. do 10r.
silniki: B205, B235
Numer oryginału: 9137993
Ilość stosowana - 2 sztuki
Oring wykonany jest z kauczuku fluorowego (FPM).
Kauczuk fluorowy jest kopolimerem monomerów zawierających fluor, głownie fluorku winilidenu i sześciofluoropropylenu lub fluorku winilidenu i trójchloroetylenu. Zawartość fluoru zapewnia niepaloność. Wulkanizaty kauczuku flourowego odznaczają się szczególną odpornością cieplną i chemiczną. Odporny jest na ozon, promieniowanie ultrafioletowe, agresywne związki chemiczne, oleje, paliwa. Elastomery flourkowe wskazują niewielką przepuszczalność gazów i minimalny spadek wagi w warunkach działania próżni. Temperaturowy zakres stosowania wynosi: od -25 do +200°C, krótkotrwale do 230°C.
Wulkanizaty fluorowe są odporne na:
- oleje i smary mineralne również z dodatkami uszlachetniającymi
- węglowodory aromatyczne i alifatyczne
- trudnopalne ciecze hydrauliczne na bazie fosforoestów i węglowodorów chlorowanych (HSC)
- oleje syntetyczne do silników lotniczych
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
ORING SMOKA OLEJU 900NG 9000 9-3 9-5
SAAB 900 NG
roczniki od 94r. do 98r.
silniki 4-cylindrowe
SAAB 9000
roczniki od 94r. do 98r.
silniki 4-cylindrowe
roczniki od 92r. do 93r.
silniki B234
SAAB 9-3
roczniki od 98r. do 03r.
silniki 4-cylindrowe
SAAB 9-5
roczniki od 98r. do 10r.
silniki 4-cylindrowe - B205, B235
Numer oryginału: 9138009
Oring wykonany jest z kauczuku fluorowego (FPM).
Kauczuk fluorowy jest kopolimerem monomerów zawierających fluor, głownie fluorku winilidenu i sześciofluoropropylenu lub fluorku winilidenu i trójchloroetylenu. Zawartość fluoru zapewnia niepaloność. Wulkanizaty kauczuku flourowego odznaczają się szczególną odpornością cieplną i chemiczną. Odporny jest na ozon, promieniowanie ultrafioletowe, agresywne związki chemiczne, oleje, paliwa. Elastomery flourkowe wskazują niewielką przepuszczalność gazów i minimalny spadek wagi w warunkach działania próżni. Temperaturowy zakres stosowania wynosi: od -25 do +200°C, krótkotrwale do 230°C.
Wulkanizaty fluorowe są odporne na:
- oleje i smary mineralne również z dodatkami uszlachetniającymi
- węglowodory aromatyczne i alifatyczne
- trudnopalne ciecze hydrauliczne na bazie fosforoestów i węglowodorów chlorowanych (HSC)
- oleje syntetyczne do silników lotniczych
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
ORYGINALNY ZESTAW NAPRAWCZY POMPY OLEJU 900NG 9-3 9-5
SAAB 900NG
roczniki od 97r. do 98r.
silniki 4 cylindrowe
SAAB 9-3
roczniki od 98r. do 03r.
silniki 4 cylindrowe
SAAB 9-5
roczniki od 98r. do 03r.
silniki 4 cylindrowe
Numer oryginału: 8822702
Jest to Oryginał Saab.
Dostępność: wycofany z oferty
PRZEWÓD HYDRAULICZNY WYCHODZĄCY Z WYSPRZĘGLIKA 900NG 9-3 9-5
SAAB 900 NG
rocznik 1998r.
skrzynia manualna
SAAB 9-3
roczniki od 98r. do 03r.
skrzynia manualna
SAAB 9-5
roczniki 98r. do 10r.
skrzynia manualna
Numery oryginału: 90522636, 8744427
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny