Producent
- ATE (3)
- FEBI BILSTEIN (2)
- GM (9)
- LIQUI MOLY (5)
- MILLERS (4)
- MOBIL (4)
- MOJE AUTO (4)
- MOTUL (10)
- NARVA (1)
- ORYGINAŁ SAAB (158)
- ORYGINAŁ SAAB DOSTAWCA (6)
- OSRAM (3)
- PETEX (2)
- PHILIPS (1)
- PIPERCROSS (1)
- PPS SWEDEN (2)
- RAVENOL (2)
- SHELL (7)
- SIBELUM (2)
- SWAG (1)
- TEXACO (1)
- VALEO (1)
- ZAMIENNIK (3)
- ZAMIENNIK (1)
- ZAMIENNIK (1)
Cena
-
od
do
Promocja
OLEJ DO SKRZYNI BIEGÓW MOTUL 75W90 MOTYL GEAR 1L
ZASTOSOWANIE
Specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów, w których ciężko zmienia się biegi. Wszystkie skrzynie biegów i hipoidalne tylne mosty bez blokady mechanizmu różnicowego. Do wszystkich typów pojazdów: rajdowe, A-grupowe, 4WD. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu, należy stosować MOTUL 90PA. W automatycznych skrzyniach biegów należy stosować MOTUL DEXRON III. Spełnia wymagania producentów SAE 75W do 90.
WŁASNOŚCI
STANDARDY: API GL-4 - API GL-5 - MIL-L-2105 D
Bardzo wysoka moc smarowania zmniejszająca tarcie i zużycie. Bardzo wysoka płynność w niskich temperaturach, co pozwala łatwiej zmieniać biegi. Stabilność przy wysokich temperaturach. Zawiera dodatki EP (Extreme Pressure), antykorozyjne, antypienne.
ZALECENIA
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i sposobem użytkowania.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ DO WSPOMAGANIA CHF 11S
Syntetyczny płyn do układu wspomagania kierownicy. Kolor zielony.
Klasa jakości:
VW/Audi G 002 000/TL52146,
BMW 81.22.9.407.758,
Opel B040.0070,
MB 345.00,
Porsche 000.043.203.33,
MAN 3623/93 CHF11S,
ISO 7308, DIN 51 524T2
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ PŁYN DO UKŁADU KIEROWNICZEGO WSPOMAGANIA DACHU CABRIO GM 1L DO SAAB 9-3 9-5
SAAB 900
rocznik od 86r. do 93r.
olej do wspomagania
9-3 I (YS3D)
rocznik od 98r. do 03r.
olej do wspomagania oraz do pompy dachu w cabrio
SAAB 9-3 SS (YS3F)
rocznik od 03r. do 12r.
olej do wspomagania oraz do pompy dachu w cabrio
SAAB 9-5 (YS3E)
rocznik od 98r. do 09r.
olej do wspomagania
Numer oryginału: 93160548
Dostępność: spodziewana dostawa
OLEJ PÓŁSYNTETYCZNY MOTUL 10W40 6100 SYNERGIE+ 1L
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku. Do każdego rodzaju paliwa: benzyny, oleju napędowego, benzyny ołowiowej i bezołowiowej, LPG.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 48 godzin
OLEJ PÓŁSYNTETYCZNY MOTUL 10W40 6100 SYNERGIE+ 5L
Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku. Do każdego rodzaju paliwa: benzyny, oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i ołowiowej, LPG.
STANDARDY: ACEA B4/A3/B3, API SL/CF
APROBATY: VW 502.00-505.00, MB 229.3
Motul 6100 Synergie Plus 10W-40 jest pierwszym olejem na świecie, który posiada aprobatę MB 229.3 w klasie lepkości 10W-40.
- • Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż MB 229.1 w zakresie odporności oleju na starzenie się (dłuższe przebiegi między wymianami oleju), wymaga większej mocy czyszczącej/rozpuszczającej (ACEA B4) i zmniejszenia zużycia paliwa.
• Standard ACEA B4 wymaga doskonałych właściwości czyszczących / rozpuszczających i lepszej lepkości oraz odporności na sadzę gwarantującej doskonałe smarowanie najnowszych silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa. (Z wyjątkiem silników VW z pompowtryskiwaczami wymagającymi oleju co najmniej Motul Specific 505.01 5W-40).
Klasa lepkości 10W-40 w pełni odpowiada wymaganiom stawianym przez współczesne silniki benzynowe i Diesla. Wzmocniona syntetyczna baza zapewnia bardzo wysoką moc smarowania zmniejszającą tarcie, zmniejsza lotność i zapewnia odporność na wysokie temperatury jakie osiągają współczesne silniki.
Zawiera dodatki przeciwutleniaczowi, antykorozyjne, przeciwzużyciowe i antypienne
Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Można mieszać z innymi olejami syntetycznymi i mineralnymi.
Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 48 godzin
OLEJ PRZEKŁADNIOWY DO AUTOMATYCZNYCH SKRZYNI BIEGÓW 4-biegowych OE ORAZ DO WSPOMAGANIA
Olej przekładniowy oraz wspomagania do:
SAAB 900 NG (YS3D)
roczniki 1994 do 1997
skrzynia automatyczna 4-biegowa
SAAB 9-3 I OG (YS3D)
roczniki 1998 do 2002
skrzynia automatyczna 4-biegowa
SAAB 9-5 I OG (YS3D)
roczniki 1998 do 2001
skrzynia automatyczna 4-biegowa
SAAB 9-5 NG (YS3G)
roczniki 2010 - 2011r.
olej do wspomagania - wszystkie silniki - kolor czerwony.
Numer oryginału: 93160372, 93165414, 400128187
Norma: DEXRON III - > DEXRON VI
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ PRZEKŁADNIOWY MTF 0063 DO MANUALNYCH SKRZYNI BIEGÓW SAAB 9-3 9-5
NORMY:
API GL4
Olej syntetyczny, kolor czerwony.
Stosowany w modelach :
Saab 9-3 od 98r. do 10r.
Saab 9-5 od 98r. do 10r.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ PRZEKŁADNIOWY MTF DO MANUALNYCH SKRZYNI BIEGÓW SAAB 9-3 9-5 ZAMIENNIK
SAAB 9-3
roczniki od 98r. do 03r.
skrzynia manualna
SAAB 9-3 II
roczniki od 03r. do 10r.
skrzynia manualna
SAAB 9-5
roczniki od 98r. do 11r.
skrzynia manualna
Numer oryginału: 93165290, MTF-1 75W-85
Olej syntetyczny, kolor czerwony. (tak samo jak oryginał GM SAAB)
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ PRZEKŁADNIOWY GM AUTOMAT ATF 3309 AFTF-4 AF17 AF22 AF23 AF33 GM OE 1L
SAAB 9-3 SS SC CV (YS3F)
rocznik od 03r. do 12r.
skrzynia: Automatyczna 5 - biegowa
SAAB 9-5 (YS3E)
rocznik od 02r. do 09r.
skrzynia: Automatyczna 5 - biegowa
Parametry: AF17, AF22, AF23, AF33
ATF 3309 AFTF-4
Numer oryginału: 93160393
Dostępność: spodziewana dostawa
OLEJ SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ PRZEKŁADNIOWY MOBIL AUTOMAT ATF 3309 AFTF-4 AF17 AF22 AF23 AF33 1L
SAAB 9-3 SS SC CV (YS3F)
rocznik od 03r. do 12r.
skrzynia: Automatyczna 5 - biegowa
SAAB 9-5 (YS3E)
rocznik od 02r. do 09r.
skrzynia: Automatyczna 5 - biegowa
Parametry: AF17, AF22, AF23, AF33
ATF 3309 AFTF-4
Numer oryginału: 93160393
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ 4- BIEGOWEJ PRZEKŁADNIOWY MOBIL AUTOMAT AF320 1L
Olej przekładniowy do:
SAAB 900 NG (YS3D)
roczniki 1994 do 1997
skrzynia automatyczna 4-biegowa
SAAB 9-3 I OG (YS3D)
roczniki 1998 do 2002
skrzynia automatyczna 4-biegowa
SAAB 9-5 I OG (YS3D)
roczniki 1998 do 2001
skrzynia automatyczna 4-biegowa
Numer oryginału: 93160372, 93165414, 400128187
Norma: DEXRON III - > DEXRON VI
Mobil ATF 320 polecany jest do wiekszosci automatycznych skrzyn biegów samochodów
osobowych i cieżarowych. Może byc także stosowany w niektórych układach wspomagania
układów kierowniczych, układach hydraulicznych i manualnych skrzyniach biegów, do których
zalecane jest stosowanie olejów typu ATF.
Specyfikacje
Mobil ATF 320 posiada następujące dopuszczenia
producentów:
Ford Mercon M931220
Allison C4 (31574001)
Voith G607
ZF TE-ML 4D, 17 C
DEXRON III
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ SPRZĘGŁA HALDEX DO SAAB 9-3 SS SC 9-5 XWD 1L SWAG
SAAB 9-3 SS (YS3F)
rocznik od 08r. do 11r.
XWD
SAAB 9-5 (YS3E)
rocznik od 10r. do 11r.
XWD
Numer oryginału: 93165387
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ SPRZĘGŁA HALDEX DO SAAB 9-3 SS SC 9-5 XWD OE. 1L
SAAB 9-3 SS (YS3F)
rocznik od 08r. do 11r.
XWD
SAAB 9-5 (YS3E)
rocznik od 10r. do 11r.
XWD
Numer oryginału: 93165387
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W30 EE LONGLIFE C3 NANODRIVE 1L
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu mid SAPS, o niskim współczynniku tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology. Sformułowany w celu spełnienia wymagań nowoczesnych silników, zapewnia dodatkowe korzyści wynikające z niskiego tarcia: niższe zużycie paliwa, a więc i niższe koszty utrzymania samochodu.
STOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C3. Szczególnie polecany do silników samochodów takich jak Mercedes – Benz i BMW, w których olej wymienia się w/g wskazań komputera oraz innych pojazdów, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa.
KORZYŚCI:
Oleje serii Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology zapewniają następujące korzyści:
- Redukcja tarcia do 27% zapewnia do 14% większą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do innych olejów C3 o lepkości 5w30
- Współczynnik tarcia gwałtownie spada wraz ze wzrostem temperatury silnika, maksymalnie obniżając zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji
- Chroni silnik przed zużyciem, wydłuża żywotność podzespołów
- Dzięki temu, ogólne koszty utrzymania samochodu są niższe
CHARAKTERYSTYKA:
ACEA C3
API SN, CF
BMW Longlife 04
Mercedes Benz 229.51
GM dexos 2
VW 502.00, 505.01
SAE klasa lepkości:…5W30
Ciężar właściwy przy 15 C…0,850
Lepkość kinematyczna przy 100 C…10,9 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C…65,0 cSt
Indeks lepkości…160
Temperatura krzepnięcia…-42 C
Temperatura zapłonu…>200 C
Lepkość na zimno przy -30 C…6,600 cP
TBN mg KOH/g…7,85
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W30 EE LONGLIFE C3 NANODRIVE 5L
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu mid SAPS, o niskim współczynniku tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology. Sformułowany w celu spełnienia wymagań nowoczesnych silników, zapewnia dodatkowe korzyści wynikające z niskiego tarcia: niższe zużycie paliwa, a więc i niższe koszty utrzymania samochodu.
STOSOWANIE:
Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C3. Szczególnie polecany do silników samochodów takich jak Mercedes – Benz i BMW, w których olej wymienia się w/g wskazań komputera oraz innych pojazdów, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa.
KORZYŚCI:
Oleje serii Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology zapewniają następujące korzyści:
- Redukcja tarcia do 27% zapewnia do 14% większą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do innych olejów C3 o lepkości 5w30
- Współczynnik tarcia gwałtownie spada wraz ze wzrostem temperatury silnika, maksymalnie obniżając zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji
- Chroni silnik przed zużyciem, wydłuża żywotność podzespołów
- Dzięki temu, ogólne koszty utrzymania samochodu są niższe
CHARAKTERYSTYKA:
ACEA C3
API SN, CF
BMW Longlife 04
Mercedes Benz 229.51
GM dexos 2
VW 502.00, 505.01
SAE klasa lepkości:…5W30
Ciężar właściwy przy 15 C…0,850
Lepkość kinematyczna przy 100 C…10,9 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C…65,0 cSt
Indeks lepkości…160
Temperatura krzepnięcia…-42 C
Temperatura zapłonu…>200 C
Lepkość na zimno przy -30 C…6,600 cP
TBN mg KOH/g…7,85
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W40 EE LONGLIFE NANODRIVE 1L
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu MID SAPS, o niskim współczynniku tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology. Sformułowany w celu spełnienia wymagań nowoczesnych silników, zapewnia dodatkowe korzyści wynikające z niskiego tarcia: niższe zużycie paliwa, a więc i niższe koszty utrzymania samochodu.
STOSOWANIE:
Do użytku w silnikach benzynowych i Diesel, także tych spełniających normy czystości spalin Euro IV i V, wyposażonych, lub nie w filtry cząstek stałych. Do użytku także w silnikach z pompowtryskiwaczami (PD) w samochodach VW/Audi/Skoda/Seat, a także w niektórych modelach Ford.
Szczególnie polecany do silników samochodów w których olej wymienia się w/g wskazań komputera oraz innych pojazdów, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa.
KORZYŚCI:
Oleje serii Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology zapewniają następujące korzyści:
- redukcja tarcia do 32% zapewnia do 32% większą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do innych olejów C3 o lepkości 5w40
- współczynnik tarcia gwałtownie spada wraz ze wzrostem temperatury silnika, maksymalnie obniżając zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji
- chroni silnik przed zużyciem, wydłuża żywotność podzespołów
- dzięki temu, ogólne koszty utrzymania samochodu są niższe
- formulacja MID SAPS powoduje, iż olej można stosować w samochodach wyposażonych w filtry DPF.
- uniwersalne zastosowanie – wiele norm OEM
CHARAKTERYSTYKA:
ACEA C3
API SN/CF
MB 229.31, 229.51, VW 502.00, 505.01, Ford M2C917-A , BMW Longlife 04, Porsche A40, GM dexos 2
SAE klasa lepkości:…5W40
Ciężar właściwy przy 15 C…0,848
Lepkość kinematyczna przy 100 C…14,1 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C…85,9 cSt
Indeks lepkości…170
Temperatura krzepnięcia…<-36 C
Temperatura zapłonu…>200 C
Lepkość na zimno przy -30 C…6,600 cP
TBN mg KOH/g…7,44
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 24 godziny
OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W40 EE LONGLIFE NANODRIVE 5L
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu MID SAPS, o niskim współczynniku tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology. Sformułowany w celu spełnienia wymagań nowoczesnych silników, zapewnia dodatkowe korzyści wynikające z niskiego tarcia: niższe zużycie paliwa, a więc i niższe koszty utrzymania samochodu.
STOSOWANIE:
Do użytku w silnikach benzynowych i Diesel, także tych spełniających normy czystości spalin Euro IV i V, wyposażonych, lub nie w filtry cząstek stałych. Do użytku także w silnikach z pompowtryskiwaczami (PD) w samochodach VW/Audi/Skoda/Seat, a także w niektórych modelach Ford.
Szczególnie polecany do silników samochodów w których olej wymienia się w/g wskazań komputera oraz innych pojazdów, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa.
KORZYŚCI:
Oleje serii Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology zapewniają następujące korzyści:
- redukcja tarcia do 32% zapewnia do 32% większą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do innych olejów C3 o lepkości 5w40
- współczynnik tarcia gwałtownie spada wraz ze wzrostem temperatury silnika, maksymalnie obniżając zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji
- chroni silnik przed zużyciem, wydłuża żywotność podzespołów
- dzięki temu, ogólne koszty utrzymania samochodu są niższe
- formulacja MID SAPS powoduje, iż olej można stosować w samochodach wyposażonych w filtry DPF.
- uniwersalne zastosowanie – wiele norm OEM
CHARAKTERYSTYKA:
ACEA C3
API SN/CF
MB 229.31, 229.51, VW 502.00, 505.01, Ford M2C917-A , BMW Longlife 04, Porsche A40, GM dexos 2
SAE klasa lepkości:…5W40
Ciężar właściwy przy 15 C…0,848
Lepkość kinematyczna przy 100 C…14,1 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C…85,9 cSt
Indeks lepkości…170
Temperatura krzepnięcia…<-36 C
Temperatura zapłonu…>200 C
Lepkość na zimno przy -30 C…6,600 cP
TBN mg KOH/g…7,44
Dostępność: dostępny na zamówienie
Wysyłka w: 48 godzin