AKCESORIA, OLEJE, DODATKI, CHEMIA, LAKIERY

OLEJ DO SKRZYNI BIEGÓW MOTUL 75W90 MOTYL GEAR 1L

OLEJ DO SKRZYNI BIEGÓW MOTUL 75W90 MOTYL GEAR 1L
OLEJ DO SKRZYNI BIEGÓW MOTUL 75W90 MOTYL GEAR 1L

ZASTOSOWANIE

Specjalnie zaprojektowany do skrzyń biegów, w których ciężko zmienia się biegi. Wszystkie skrzynie biegów i hipoidalne tylne mosty bez blokady mechanizmu różnicowego. Do wszystkich typów pojazdów: rajdowe, A-grupowe, 4WD. W skrzyniach biegów i tylnych mostach z blokadą mechanizmu, należy stosować MOTUL 90PA. W automatycznych skrzyniach biegów należy stosować MOTUL DEXRON III. Spełnia wymagania producentów SAE 75W do 90.

 

WŁASNOŚCI

STANDARDY: API GL-4 - API GL-5 - MIL-L-2105 D

 

Bardzo wysoka moc smarowania zmniejszająca tarcie i zużycie. Bardzo wysoka płynność w niskich temperaturach, co pozwala łatwiej zmieniać biegi. Stabilność przy wysokich temperaturach. Zawiera dodatki EP (Extreme Pressure), antykorozyjne, antypienne.

 

 

ZALECENIA

Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta i sposobem użytkowania.

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 65,00 zł
1

OLEJ DO WSPOMAGANIA CHF 11S

OLEJ DO WSPOMAGANIA CHF 11S
OLEJ DO WSPOMAGANIA CHF 11S

Syntetyczny płyn do układu wspomagania kierownicy. Kolor zielony.

Klasa jakości:

VW/Audi G 002 000/TL52146,

BMW 81.22.9.407.758,

Opel B040.0070,

MB 345.00,

Porsche 000.043.203.33,

MAN 3623/93 CHF11S,

ISO 7308, DIN 51 524T2

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 60,00 zł
1

OLEJ PŁYN DO UKŁADU KIEROWNICZEGO WSPOMAGANIA DACHU CABRIO GM 1L DO SAAB 9-3 9-5

OLEJ PŁYN DO UKŁADU KIEROWNICZEGO WSPOMAGANIA DACHU CABRIO GM 1L DO SAAB 9-3 9-5
OLEJ PŁYN DO UKŁADU KIEROWNICZEGO WSPOMAGANIA DACHU CABRIO GM 1L DO SAAB 9-3 9-5

SAAB 900

rocznik od 86r. do 93r.

olej do wspomagania

9-3 I (YS3D)

rocznik od 98r. do 03r.

olej do wspomagania oraz do pompy  dachu w cabrio

SAAB 9-3 SS (YS3F)

rocznik od 03r. do 12r.

olej do wspomagania oraz do pompy  dachu w cabrio

SAAB 9-5 (YS3E)

rocznik od 98r. do 09r.

olej do wspomagania

Numer oryginału: 93160548

Dostępność: spodziewana dostawa

Cena: 100,00 zł

OLEJ PÓŁSYNTETYCZNY MOTUL 10W40 6100 SYNERGIE+ 1L

OLEJ PÓŁSYNTETYCZNY MOTUL 10W40 6100 SYNERGIE+ 1L
OLEJ PÓŁSYNTETYCZNY MOTUL 10W40 6100 SYNERGIE+ 1L

Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku. Do każdego rodzaju paliwa: benzyny, oleju napędowego, benzyny ołowiowej i bezołowiowej, LPG.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 40,00 zł
1

OLEJ PÓŁSYNTETYCZNY MOTUL 10W40 6100 SYNERGIE+ 5L

OLEJ PÓŁSYNTETYCZNY MOTUL 10W40 6100 SYNERGIE+ 5L
OLEJ PÓŁSYNTETYCZNY MOTUL 10W40 6100 SYNERGIE+ 5L

Olej silnikowy wykonany w technologii półsyntetycznej do silników benzynowych i Diesla, z turbodoładowaniem lub bez, z bezpośrednim wtryskiem lub gaźnikiem, z katalizatorem lub bez. Posiada specjalne dodatki redukujące tzw. konsumpcję oleju w silniku. Do każdego rodzaju paliwa: benzyny, oleju napędowego, benzyny bezołowiowej i ołowiowej, LPG.

 STANDARDY: ACEA B4/A3/B3, API SL/CF 
APROBATY:
VW 502.00-505.00, MB 229.3
     

Motul 6100 Synergie Plus 10W-40 jest pierwszym olejem na świecie, który posiada aprobatę MB 229.3 w klasie lepkości 10W-40.

 

  •  Standard MB 229.3 jest bardziej wymagający niż MB 229.1 w zakresie odporności oleju na starzenie się (dłuższe przebiegi między wymianami oleju), wymaga większej mocy czyszczącej/rozpuszczającej (ACEA B4) i zmniejszenia zużycia paliwa.

• Standard ACEA B4 wymaga doskonałych właściwości czyszczących / rozpuszczających i lepszej lepkości oraz odporności na sadzę gwarantującej doskonałe smarowanie najnowszych silników Diesla z bezpośrednim wtryskiem paliwa. (Z wyjątkiem silników VW z pompowtryskiwaczami wymagającymi oleju co najmniej Motul Specific 505.01 5W-40). 

Klasa lepkości 10W-40 w pełni odpowiada wymaganiom stawianym przez współczesne silniki benzynowe i Diesla. Wzmocniona syntetyczna baza zapewnia bardzo wysoką moc smarowania zmniejszającą tarcie, zmniejsza lotność i zapewnia odporność na wysokie temperatury jakie osiągają współczesne silniki. 


Zawiera dodatki przeciwutleniaczowi, antykorozyjne, przeciwzużyciowe i antypienne


Wymiana oleju: zgodnie z zaleceniami producenta samochodu i własnym doświadczeniem. Można mieszać z innymi olejami syntetycznymi i mineralnymi.

                                                                                                      

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 160,00 zł
1

OLEJ PRZEKŁADNIOWY DO AUTOMATYCZNYCH SKRZYNI BIEGÓW 4-biegowych OE ORAZ DO WSPOMAGANIA

OLEJ PRZEKŁADNIOWY DO AUTOMATYCZNYCH SKRZYNI BIEGÓW 4-biegowych OE ORAZ DO WSPOMAGANIA
OLEJ PRZEKŁADNIOWY DO AUTOMATYCZNYCH SKRZYNI BIEGÓW 4-biegowych OE ORAZ DO WSPOMAGANIA

Olej przekładniowy oraz wspomagania do:

SAAB 900 NG (YS3D)

roczniki 1994 do 1997

skrzynia automatyczna 4-biegowa

SAAB 9-3 I OG (YS3D)

roczniki 1998 do 2002

skrzynia automatyczna 4-biegowa

SAAB 9-5 I OG (YS3D)

roczniki 1998 do 2001

skrzynia automatyczna 4-biegowa

SAAB 9-5 NG (YS3G)

roczniki 2010 - 2011r.

olej do wspomagania - wszystkie silniki - kolor czerwony.

Numer oryginału: 93160372, 93165414, 400128187

Norma: DEXRON III - > DEXRON VI

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 70,00 zł
1

OLEJ PRZEKŁADNIOWY MTF 0063 DO MANUALNYCH SKRZYNI BIEGÓW SAAB 9-3 9-5

OLEJ PRZEKŁADNIOWY MTF 0063 DO MANUALNYCH SKRZYNI BIEGÓW SAAB 9-3 9-5
OLEJ PRZEKŁADNIOWY MTF 0063 DO MANUALNYCH SKRZYNI BIEGÓW SAAB 9-3 9-5

NORMY:

API GL4

 

Olej  syntetyczny, kolor czerwony.

 

Stosowany w modelach :

 

Saab 9-3 od 98r. do 10r.

Saab 9-5 od 98r. do 10r.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 90,00 zł
1

OLEJ PRZEKŁADNIOWY MTF DO MANUALNYCH SKRZYNI BIEGÓW SAAB 9-3 9-5 ZAMIENNIK

OLEJ PRZEKŁADNIOWY MTF DO MANUALNYCH SKRZYNI BIEGÓW SAAB 9-3 9-5 ZAMIENNIK
OLEJ PRZEKŁADNIOWY MTF DO MANUALNYCH SKRZYNI BIEGÓW SAAB 9-3 9-5 ZAMIENNIK

SAAB 9-3

roczniki od 98r. do 03r.

skrzynia manualna

SAAB 9-3 II

roczniki od 03r. do 10r.

skrzynia manualna

SAAB 9-5

roczniki od 98r. do 11r.

skrzynia manualna

Numer oryginału: 93165290, MTF-1 75W-85

Olej syntetyczny, kolor czerwony. (tak samo jak oryginał GM SAAB)

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 90,00 zł
1

OLEJ SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ PRZEKŁADNIOWY GM AUTOMAT ATF 3309 AFTF-4 AF17 AF22 AF23 AF33 GM OE 1L

OLEJ SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ  PRZEKŁADNIOWY GM AUTOMAT ATF 3309 AFTF-4 AF17 AF22 AF23 AF33 GM OE 1L
OLEJ SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ PRZEKŁADNIOWY GM AUTOMAT ATF 3309 AFTF-4 AF17 AF22 AF23 AF33 GM OE 1L

SAAB 9-3 SS SC CV (YS3F)

rocznik od 03r. do 12r.

skrzynia: Automatyczna 5 - biegowa

SAAB 9-5 (YS3E)

rocznik od 02r. do 09r.

skrzynia: Automatyczna 5 - biegowa

Parametry: AF17, AF22, AF23, AF33

ATF 3309 AFTF-4

Numer oryginału: 93160393

Dostępność: spodziewana dostawa

Cena: 85,00 zł

OLEJ SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ PRZEKŁADNIOWY MOBIL AUTOMAT ATF 3309 AFTF-4 AF17 AF22 AF23 AF33 1L

OLEJ SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ  PRZEKŁADNIOWY MOBIL  AUTOMAT ATF 3309 AFTF-4 AF17 AF22 AF23 AF33 1L
OLEJ SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ PRZEKŁADNIOWY MOBIL AUTOMAT ATF 3309 AFTF-4 AF17 AF22 AF23 AF33 1L

SAAB 9-3 SS SC CV (YS3F)

rocznik od 03r. do 12r.

skrzynia: Automatyczna 5 - biegowa

SAAB 9-5 (YS3E)

rocznik od 02r. do 09r.

skrzynia: Automatyczna 5 - biegowa

Parametry: AF17, AF22, AF23, AF33

ATF 3309 AFTF-4

Numer oryginału: 93160393

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 65,00 zł
1

OLEJ SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ 4- BIEGOWEJ PRZEKŁADNIOWY MOBIL AUTOMAT AF320 1L

OLEJ SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ 4- BIEGOWEJ PRZEKŁADNIOWY MOBIL AUTOMAT AF320 1L
OLEJ SKRZYNI AUTOMATYCZNEJ 4- BIEGOWEJ PRZEKŁADNIOWY MOBIL AUTOMAT AF320 1L

Olej przekładniowy do:

SAAB 900 NG (YS3D)

roczniki 1994 do 1997

skrzynia automatyczna 4-biegowa

SAAB 9-3 I OG (YS3D)

roczniki 1998 do 2002

skrzynia automatyczna 4-biegowa

SAAB 9-5 I OG (YS3D)

roczniki 1998 do 2001

skrzynia automatyczna 4-biegowa

Numer oryginału: 93160372, 93165414, 400128187

Norma: DEXRON III - > DEXRON VI

Mobil ATF 320 polecany jest do wiekszosci automatycznych skrzyn biegów samochodów
osobowych i cieżarowych. Może byc także stosowany w niektórych układach wspomagania
układów kierowniczych, układach hydraulicznych i manualnych skrzyniach biegów, do których
zalecane jest stosowanie olejów typu ATF.

Specyfikacje
Mobil ATF 320 posiada następujące dopuszczenia
producentów:
Ford Mercon M931220
Allison C4 (31574001)
Voith G607
ZF TE-ML 4D, 17 C

DEXRON III

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 50,00 zł
1

OLEJ SPRZĘGŁA HALDEX DO SAAB 9-3 SS SC 9-5 XWD 1L SWAG

OLEJ SPRZĘGŁA HALDEX DO SAAB 9-3 SS SC 9-5 XWD 1L SWAG
OLEJ SPRZĘGŁA HALDEX DO SAAB 9-3 SS SC 9-5 XWD 1L SWAG

SAAB 9-3 SS (YS3F)

rocznik od 08r. do 11r.

XWD

SAAB 9-5 (YS3E)

rocznik od 10r. do 11r.

XWD

 

Numer oryginału: 93165387

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 150,00 zł
1

OLEJ SPRZĘGŁA HALDEX DO SAAB 9-3 SS SC 9-5 XWD OE. 1L

OLEJ SPRZĘGŁA HALDEX DO SAAB 9-3 SS SC 9-5 XWD OE. 1L
OLEJ SPRZĘGŁA HALDEX DO SAAB 9-3 SS SC 9-5 XWD OE. 1L

SAAB 9-3 SS (YS3F)

rocznik od 08r. do 11r.

XWD

SAAB 9-5 (YS3E)

rocznik od 10r. do 11r.

XWD

 

Numer oryginału: 93165387

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 400,00 zł
1

OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W30 EE LONGLIFE C3 NANODRIVE 1L

OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W30 EE LONGLIFE C3 NANODRIVE 1L
OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W30 EE LONGLIFE C3 NANODRIVE 1L

Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu mid SAPS, o niskim współczynniku tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology. Sformułowany w celu spełnienia wymagań nowoczesnych silników, zapewnia dodatkowe korzyści wynikające z niskiego tarcia: niższe zużycie paliwa, a więc i niższe koszty utrzymania samochodu.

STOSOWANIE:

Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C3. Szczególnie polecany do silników samochodów takich jak Mercedes – Benz i BMW, w których olej wymienia się w/g wskazań komputera oraz innych pojazdów, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa.

KORZYŚCI:

Oleje serii Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology zapewniają następujące korzyści:

  • Redukcja tarcia do 27% zapewnia do 14% większą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do innych olejów C3 o lepkości 5w30
  • Współczynnik tarcia gwałtownie spada wraz ze wzrostem temperatury silnika, maksymalnie obniżając zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji
  • Chroni silnik przed zużyciem, wydłuża żywotność podzespołów
  • Dzięki temu, ogólne koszty utrzymania samochodu są niższe

CHARAKTERYSTYKA:

ACEA C3

API SN, CF

BMW Longlife 04

Mercedes Benz 229.51

GM dexos 2

VW 502.00, 505.01

SAE klasa lepkości:…5W30

Ciężar właściwy przy 15 C…0,850

Lepkość kinematyczna przy 100 C…10,9 cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C…65,0 cSt

Indeks lepkości…160

Temperatura krzepnięcia…-42 C

Temperatura zapłonu…>200 C

Lepkość na zimno przy -30 C…6,600 cP

TBN mg KOH/g…7,85

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 75,00 zł
1

OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W30 EE LONGLIFE C3 NANODRIVE 5L

OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W30 EE LONGLIFE C3 NANODRIVE 5L
OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W30 EE LONGLIFE C3 NANODRIVE 5L

Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu mid SAPS, o niskim współczynniku tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology. Sformułowany w celu spełnienia wymagań nowoczesnych silników, zapewnia dodatkowe korzyści wynikające z niskiego tarcia: niższe zużycie paliwa, a więc i niższe koszty utrzymania samochodu.

STOSOWANIE:

Idealny do silników benzynowych i Diesel spełniających normy czystości spalin Euro IV i Euro V, które wymagają oleju ACEA C3. Szczególnie polecany do silników samochodów takich jak Mercedes – Benz i BMW, w których olej wymienia się w/g wskazań komputera oraz innych pojazdów, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa.

KORZYŚCI:

Oleje serii Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology zapewniają następujące korzyści:

  • Redukcja tarcia do 27% zapewnia do 14% większą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do innych olejów C3 o lepkości 5w30
  • Współczynnik tarcia gwałtownie spada wraz ze wzrostem temperatury silnika, maksymalnie obniżając zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji
  • Chroni silnik przed zużyciem, wydłuża żywotność podzespołów
  • Dzięki temu, ogólne koszty utrzymania samochodu są niższe

CHARAKTERYSTYKA:

ACEA C3

API SN, CF

BMW Longlife 04

Mercedes Benz 229.51

GM dexos 2

VW 502.00, 505.01

SAE klasa lepkości:…5W30

Ciężar właściwy przy 15 C…0,850

Lepkość kinematyczna przy 100 C…10,9 cSt

Lepkość kinematyczna przy 40 C…65,0 cSt

Indeks lepkości…160

Temperatura krzepnięcia…-42 C

Temperatura zapłonu…>200 C

Lepkość na zimno przy -30 C…6,600 cP

TBN mg KOH/g…7,85

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 330,00 zł
1

OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W40 EE LONGLIFE NANODRIVE 1L

OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W40 EE LONGLIFE NANODRIVE 1L
OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W40 EE LONGLIFE NANODRIVE 1L

Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu MID SAPS, o niskim współczynniku tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology. Sformułowany w celu spełnienia wymagań nowoczesnych silników, zapewnia dodatkowe korzyści wynikające z niskiego tarcia: niższe zużycie paliwa, a więc i niższe koszty utrzymania samochodu.

STOSOWANIE:
Do użytku w silnikach benzynowych i Diesel, także tych spełniających normy czystości spalin Euro IV i V, wyposażonych, lub nie w filtry cząstek stałych. Do użytku także w silnikach z pompowtryskiwaczami (PD) w samochodach VW/Audi/Skoda/Seat, a także w niektórych modelach Ford.
Szczególnie polecany do silników samochodów w których olej wymienia się w/g wskazań komputera oraz innych pojazdów, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa.

KORZYŚCI:
Oleje serii Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology zapewniają następujące korzyści:

  • redukcja tarcia do 32% zapewnia do 32% większą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do innych olejów C3 o lepkości 5w40
  • współczynnik tarcia gwałtownie spada wraz ze wzrostem temperatury silnika, maksymalnie obniżając zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji
  • chroni silnik przed zużyciem, wydłuża żywotność podzespołów
  • dzięki temu, ogólne koszty utrzymania samochodu są niższe
  • formulacja MID SAPS powoduje, iż olej można stosować w samochodach wyposażonych w filtry DPF.
  • uniwersalne zastosowanie – wiele norm OEM

CHARAKTERYSTYKA:
ACEA C3
API SN/CF
MB 229.31, 229.51, VW 502.00, 505.01, Ford M2C917-A , BMW Longlife 04, Porsche A40, GM dexos 2

SAE klasa lepkości:…5W40
Ciężar właściwy przy 15 C…0,848
Lepkość kinematyczna przy 100 C…14,1 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C…85,9 cSt
Indeks lepkości…170
Temperatura krzepnięcia…<-36 C
Temperatura zapłonu…>200 C
Lepkość na zimno przy -30 C…6,600 cP
TBN mg KOH/g…7,44

 

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 65,00 zł
1

OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W40 EE LONGLIFE NANODRIVE 5L

OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W40 EE LONGLIFE NANODRIVE 5L
OLEJ SYNTETYCZNY MILLERS 5W40 EE LONGLIFE NANODRIVE 5L

Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny, energooszczędny olej silnikowy typu MID SAPS, o niskim współczynniku tarcia. Jeden z produktów serii Millers Oils NANODRIVE – Low Friction Technology. Sformułowany w celu spełnienia wymagań nowoczesnych silników, zapewnia dodatkowe korzyści wynikające z niskiego tarcia: niższe zużycie paliwa, a więc i niższe koszty utrzymania samochodu.

STOSOWANIE:
Do użytku w silnikach benzynowych i Diesel, także tych spełniających normy czystości spalin Euro IV i V, wyposażonych, lub nie w filtry cząstek stałych. Do użytku także w silnikach z pompowtryskiwaczami (PD) w samochodach VW/Audi/Skoda/Seat, a także w niektórych modelach Ford.
Szczególnie polecany do silników samochodów w których olej wymienia się w/g wskazań komputera oraz innych pojazdów, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa.

KORZYŚCI:
Oleje serii Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology zapewniają następujące korzyści:

  • redukcja tarcia do 32% zapewnia do 32% większą ochronę przed zużyciem, w porównaniu do innych olejów C3 o lepkości 5w40
  • współczynnik tarcia gwałtownie spada wraz ze wzrostem temperatury silnika, maksymalnie obniżając zużycie paliwa oraz emisję szkodliwych substancji
  • chroni silnik przed zużyciem, wydłuża żywotność podzespołów
  • dzięki temu, ogólne koszty utrzymania samochodu są niższe
  • formulacja MID SAPS powoduje, iż olej można stosować w samochodach wyposażonych w filtry DPF.
  • uniwersalne zastosowanie – wiele norm OEM

CHARAKTERYSTYKA:
ACEA C3
API SN/CF
MB 229.31, 229.51, VW 502.00, 505.01, Ford M2C917-A , BMW Longlife 04, Porsche A40, GM dexos 2

SAE klasa lepkości:…5W40
Ciężar właściwy przy 15 C…0,848
Lepkość kinematyczna przy 100 C…14,1 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C…85,9 cSt
Indeks lepkości…170
Temperatura krzepnięcia…<-36 C
Temperatura zapłonu…>200 C
Lepkość na zimno przy -30 C…6,600 cP
TBN mg KOH/g…7,44

 

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 290,00 zł
1

OLEJ SYNTETYCZNY MOTUL 0W40 8100 X-MAX 1L

OLEJ SYNTETYCZNY MOTUL 0W40 8100 X-MAX 1L
OLEJ SYNTETYCZNY MOTUL 0W40 8100 X-MAX 1L

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 50,00 zł
1
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium