INTERCOOLER CHŁODNICA POWIETRZA "do88" SAAB 900NG 9-3 I B205 B235
Opis
SAAB 900
Rok modele: 1994-1998
Silnik: Wszystkie 4-cylindrowe benzynowe silniki turbo
Uwaga! Podczas montażu tego intercoolera musisz mieć w samochodzie zderzak SAAB 9-3.
Nie będzie pasować do standardowego zderzaka 900, ponieważ intercooler jest za duży.
SAAB 9-3
Rok modele: 1998-2002
Silnik: Wszystkie 4-cylindrowe benzynowe silniki turbo
SAAB 9-3 Viggen
Rok model: 1998-2003
Silnik: 2.3 Turbo (B235R)
Odważymy się obiecać, że jest to absolutnie najlepszy intercooler na rynku dla SAAB 900 / 9-3!
Ten wydajny intercooler został opracowany przez do88 w celu zastąpienia oryginalnego / OEM intercoolera i zapewnia prawdziwą wydajność bez konieczności przebudowywania całego samochodu! Jest to z pewnością najbardziej rozbudowany intercooler na rynku do tego samochodu. Ten intercooler ma tak maksymalny rozmiar, że wykorzystuje każdy dostępny milimetr z przodu.
Istotne zalety z intercoolerem o wydajności do88 (intercooler OEM):
- Objętość rdzenia: 10397 cm3 (4675 cm3), do88 jest o 222% większy!
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0,15bar / 2,18psi: 325CFM (267CFM), do88 22% wyższy!
- Temperatura powietrza po intercoolerze w tych samych warunkach: 33 ° C (73 ° C), do88 40 ° C niższa! Zobacz diagram poniżej!
- Pasuje do wszystkich samochodów z poniższej listy! (Aby uzyskać szczegółowe informacje, patrz instrukcja instalacji).
Ten model intercoolera jest znany jako intercooler Cross-Flow / X-flow. To jest intercooler, który ma wlot po jednej stronie i wylot po drugiej. SAAB 900 (94-) i pierwsze lata 9-3 (98-99) nie mają fabrycznego intercoolera Cross-Flow, ale intercooler z wlotem / wylotem po tej samej stronie.
Aby zainstalować ten intercooler w samochodach, które nie mają Cross-Flow z fabryki, należy również wymienić węże intercoolera. Sprzedajemy również te węże, patrz link do tego produktu w sekcji akcesoriów na dole tej strony „SAAB 900 9-3 94-00 Węże krzyżowe”.
Wydajny intercooler do88 to całkowicie aluminiowa konstrukcja z zaprojektowanymi przez cad, zoptymalizowanymi pod względem przepływu odlewanymi zbiornikami końcowymi i zoptymalizowaną konstrukcją rdzenia (570x240x76mm), aby osiągnąć najlepszą możliwą wydajność chłodzenia w połączeniu z najniższym możliwym spadkiem ciśnienia!
Zawsze pamiętaj, że intercooler OEM został zaprojektowany do poziomu mocy, dla którego samochód został zbudowany, a wzrost mocy lub nawet bardzo intensywne użytkowanie samochodu w wersji standardowej może spowodować, że intercooler OEM nie będzie miał wydajności, której potrzebujesz. Tak więc dopiero po dostrojeniu oprogramowania silnika intercooler wydajności do88 da wzrost wydajności w porównaniu z intercoolerem OEM!
Intercooler OEM ma plastikowe zbiorniki, które nie nadążają za wyższymi poziomami doładowania, więc intercooler o wydajności do88 również zwiększy niezawodność!