BIGPACK do88 CHŁODNICA PRZEWODY ZESTAW DO SAAB 9-5 NG 2.8 V6 TURBO 10R.-
Opis
SAAB 9-5 NG
rocznik od 10r.-
silnik 2.8 V6 Turbo
Absolutnie najlepsze rozwiązanie chłodnicy międzystopniowej na rynku dla SAAB NG9-5 Turbo6 2.8T!
Pakiet zawiera zastrzeżony intercooler i pakiet przewodów do88.
Ten pakiet jest dla tych, którzy stawiają sobie wysokie cele w zakresie wydajności i chcą przejść na absolutnie najlepsze! „Zwykłe” przejście na nasz wydajny intercooler to ogromna poprawa. Wraz z naszą rurą ciśnieniową poprawa jest ogromna. Nasza rura ciśnieniowa ma znacznie lepszy przepływ niż oryginał, co zweryfikowaliśmy zarówno w samochodzie, jak i na naszym własnym stanowisku przepływowym SuperFlow SF-1020.
Zalety do88 BigPack (oryginalny intercooler/przewód ciśnieniowy):
- Objętość pakietu ogniw intercoolera: 14048 cm3 (7735 cm3), do88 81% większy!
- Większa powierzchnia aktywnego chłodzenia, 2810 cm2 (2417 cm2), do88 o 16% większa.
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0.15bar: 315 CFM (279 CFM), do88 13% wyższy!
- Temperatura za intercoolerem w tych samych warunkach testowych: 22°C (35°C), do88 13°C niższa!
Ten BigPack składa się z chłodnicy międzystopniowej wykonanej w całości z aluminium oraz kompletnego pakietu z aluminiowymi przewodami ciśnieniowymi 2,5" i 2,75" oraz przewodami silikonowymi. Zestaw ten zastępuje wszystko między turbosprężarką a korpusem przepustnicy, zapewniając tym samym znacznie lepszy przepływ i efekt chłodzenia w porównaniu do oryginał.
Chłodnica międzystopniowa jest produkowana z zaprojektowanych przez CAD, zoptymalizowanych pod kątem przepływu odlewanych zbiorników, a także starannie dobranych pakietów komórek, aby osiągnąć najlepszy możliwy efekt chłodzenia przy możliwie najniższym spadku ciśnienia! Rury ciśnieniowe są wykonane z 2,5 "i 2,75
" wytłaczane rury aluminiowe, które zostały wygięte trzpieniem do prawidłowego kształtu!
Specjalnie zaprojektowane węże silikonowe najwyższej jakości z 4 warstwami wzmocnienia poliestrowo-aramidowego, aby wytrzymać wysokie temperatury i ciśnienia.
Warto zauważyć, że oryginalny intercooler z dołączonym przewodem ciśnieniowym został zaprojektowany z myślą o efekcie, jaki samochód miał pierwotnie. Przy zwiększeniu mocy lub bardzo intensywnym użytkowaniu samochodu, nawet w oryginalnej wersji, jego osiągi nie są już wystarczające. Więc nawet przy zwiększonym ciśnieniu ładowania / aktualizacji oprogramowania / odpryskach, nasz BigPack zapewni lepszą wydajność!
Powszechnym błędnym przekonaniem jest to, że nie można uzyskać dobrego efektu chłodzenia z intercoolera z oryginalnym umieszczeniem i że intercooler montowany z przodu / FMIC byłby znacznie lepszy. Ale w rzeczywistości do88 BigPack jest o wiele, wiele lepszy niż większość instalacji FMIC, w których jest miejsce tylko na pakiet ogniw z o wiele za małą powierzchnią chłodzącą, która często ma również częściowo zablokowany dopływ powietrza, np. crashbeam, która w wielu przypadkach może dawać gorszy efekt chłodzenia niż oryginał.
do88 BigPack jest dostarczany ze wszystkimi niezbędnymi częściami do montażu w samochodzie. Montaż odbywa się na oryginalnych mocowaniach.