SAAB 9-5 OG / NG

KUTE TŁOKI SAAB DO 2.3T B235E B235R WOSSNER

KUTE TŁOKI SAAB DO 2.3T B235E B235R WOSSNER
KUTE TŁOKI SAAB DO 2.3T B235E B235R WOSSNER

Najwyższej jakości kute tłoki, są wyprodukowane z aluminium 4032 (T6). Charakteryzują się nieporównywalnie większą wytrzymałością i trwałością niż odlewane tłoki. Standardem w tych tłokach jest specjalna powłoka na bokach tłoka która ułatwia smarowanie i redukcje hałasu do minimum. Dodatkowo oferowany tłok pokryty jest na płaszczu warstwą teflonu. Wpływa to znacząco na obniżenie tarcia wewnątrz cylindra w monecie zimnego startu silnika. Tłoki mogą być używane we wszystkich rodzajach cylindrów (żeliwo, Nicasil, aluminium itd.).

 

Komplet kutych tłoków:

Marka samochodu: Saab  

Model: 9 – 5 2.3Ltr.16V Turbo  

Kod silnika: B235E - B235R

Skok tłoka (mm): 90 

Pojemność silnika (ccm): 2290ccm  

Kompresja po zastosowaniu tłoków: 9.25:1

Kompresja oryginalna w silniku: 9.25:1

Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32.90

Zawory na cylinder: 4

Ilość cylindrów: 4

Luz: 0.07mm.

Waga (g.): 370

 

W komplecie znajdują się:

- 4 tłoki

- komplet pierścieni 

- sworzenie

- zabezpieczenie sworznia

Towar tylko na zamówienie. Czas oczekiwania - 1 tydzień.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 3 999,00 zł
1

KUTE TŁOKI B205E 9-3 9-5

KUTE TŁOKI B205E 9-3 9-5
KUTE TŁOKI B205E 9-3 9-5

Najwyższej jakości kute tłoki, są wyprodukowane z aluminium 4032 (T6). Charakteryzują się nieporównywalnie większą wytrzymałością i trwałością niż odlewane tłoki. Standardem w tych tłokach jest specjalna powłoka na bokach tłoka która ułatwia smarowanie i redukcje hałasu do minimum. Dodatkowo oferowany tłok pokryty jest na płaszczu warstwą teflonu. Wpływa to znacząco na obniżenie tarcia wewnątrz cylindra w monecie zimnego startu silnika. Tłoki mogą być używane we wszystkich rodzajach cylindrów (żeliwo, Nicasil, aluminium itd.).

 

Komplet kutych tłoków:

Marka samochodu: Saab  

Model: 9-3, 9-5 2.0Ltr.16V Turbo  

Kod silnika: B205E

Skok tłoka (mm): 78

Pojemność silnika (ccm): 1985ccm  

Kompresja po zastosowaniu tłoków: 9.25:1

Kompresja oryginalna w silniku: 9.25:1

Odległość od środka sworznia do krawędzi denka: 32.2

Zawory na cylinder: 4

Ilość cylindrów: 4

Waga (g.): 380


W komplecie znajdują się:

- 4 tłoki

- komplet pierścieni 

- sworzenie

- zabezpieczenie sworznia

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 30 dni

Cena: 3 999,00 zł
1

AMORTYZATORY PRZÓD KOMPLET DO SAAB 9-5 NG A20DTH A20NHT OE

AMORTYZATORY PRZÓD KOMPLET DO SAAB 9-5 NG A20DTH A20NHT OE
AMORTYZATORY PRZÓD KOMPLET DO SAAB 9-5 NG A20DTH A20NHT OE

SAAB 9-5 NG

rocznik od 10r.-

silnik A20DTH, A20NHT

Numer oryginału: 12822736

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 4 000,00 zł
1

BIGPACK do88 CHŁODNICA PRZEWODY ZESTAW DO SAAB 9-5 NG 2.8 V6 TURBO 10R.-

BIGPACK do88 CHŁODNICA PRZEWODY ZESTAW DO SAAB 9-5 NG 2.8 V6 TURBO 10R.-
BIGPACK do88 CHŁODNICA PRZEWODY ZESTAW DO SAAB 9-5 NG 2.8 V6 TURBO 10R.-

Absolutnie najlepsze rozwiązanie chłodnicy międzystopniowej na rynku dla SAAB NG9-5 Turbo6 2.8T!
Pakiet zawiera zastrzeżony intercooler i pakiet głowicy do88.

Ten pakiet jest dla tych, którzy stawiają sobie wysokie cele w zakresie wydajności i chcą przejść na absolutnie najlepsze! „Zwykłe” przejście na nasz wydajny intercooler to ogromna poprawa. Wraz z naszą rurą ciśnieniową poprawa jest ogromna. Nasza rura ciśnieniowa ma znacznie lepszy przepływ niż oryginał, co zweryfikowaliśmy zarówno w samochodzie, jak i na naszym własnym stanowisku przepływowym SuperFlow SF-1020.

Zalety do88 BigPack (oryginalny intercooler/przewód ciśnieniowy):
- Objętość pakietu ogniw intercoolera: 14048 cm3 (7735 cm3), do88 81% większy!
- Większa powierzchnia aktywnego chłodzenia, 2810 cm2 (2417 cm2), do88 o 16% większa.
- Przepływ powietrza przy spadku ciśnienia 0.15bar: 315 CFM (279 CFM), do88 13% wyższy!
- Temperatura za intercoolerem w tych samych warunkach testowych: 22°C (35°C), do88 13°C niższa!

Ten BigPack składa się z chłodnicy międzystopniowej wykonanej w całości z aluminium oraz kompletnego pakietu z aluminiowymi przewodami ciśnieniowymi 2,5" i 2,75" oraz przewodami silikonowymi. Zestaw ten zastępuje wszystko między turbosprężarką a korpusem przepustnicy, zapewniając tym samym znacznie lepszy przepływ i efekt chłodzenia w porównaniu do oryginał.

Chłodnica międzystopniowa jest produkowana z zaprojektowanych przez CAD, zoptymalizowanych pod kątem przepływu odlewanych zbiorników, a także starannie dobranych pakietów komórek, aby osiągnąć najlepszy możliwy efekt chłodzenia przy możliwie najniższym spadku ciśnienia! Rury ciśnieniowe są wykonane z 2,5 "i 2,75

" wytłaczane rury aluminiowe, które zostały wygięte trzpieniem do prawidłowego kształtu!

Specjalnie zaprojektowane węże silikonowe najwyższej jakości z 4 warstwami wzmocnienia poliestrowo-aramidowego, aby wytrzymać wysokie temperatury i ciśnienia.

Warto zauważyć, że oryginalny intercooler z dołączonym przewodem ciśnieniowym został zaprojektowany z myślą o efekcie, jaki samochód miał pierwotnie. Przy zwiększeniu mocy lub bardzo intensywnym użytkowaniu samochodu, nawet w oryginalnej wersji, jego osiągi nie są już wystarczające. Więc nawet przy zwiększonym ciśnieniu ładowania / aktualizacji oprogramowania / odpryskach, nasz BigPack zapewni lepszą wydajność!

Powszechnym błędnym przekonaniem jest to, że nie można uzyskać dobrego efektu chłodzenia z intercoolera z oryginalnym umieszczeniem i że intercooler montowany z przodu / FMIC byłby znacznie lepszy. Ale w rzeczywistości do88 BigPack jest o wiele, wiele lepszy niż większość instalacji FMIC, w których jest miejsce tylko na pakiet ogniw z o wiele za małą powierzchnią chłodzącą, która często ma również częściowo zablokowany dopływ powietrza, np. crashbeam, która w wielu przypadkach może dawać gorszy efekt chłodzenia niż oryginał.

do88 BigPack jest dostarczany ze wszystkimi niezbędnymi częściami do montażu w samochodzie. Montaż odbywa się na oryginalnych mocowaniach.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 14 dni

Cena: 5 800,00 zł
1

BIGPACK INTERCOOLER SAAB 9-3 2.8T V6 06-11, CZARNE WĘŻE

BIGPACK INTERCOOLER SAAB 9-3 2.8T V6 06-11, CZARNE WĘŻE
BIGPACK INTERCOOLER SAAB 9-3 2.8T V6 06-11, CZARNE WĘŻE

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 10 dni

Cena: 4 350,00 zł
1

BLOK SILNIKA NOWY DO SAAB 9-3 I 9-5 B205 B235 OE

BLOK SILNIKA NOWY DO SAAB 9-3 I 9-5 B205 B235 OE
BLOK SILNIKA NOWY DO SAAB 9-3 I 9-5 B205 B235 OE

SAAB 9-3 I (YS3D)

rocznik od 00r. do 03r.

SAAB 9-5 (YS3E)

rocznik od 98r. do 10r.

Numer oryginału: 9549460

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 4 400,00 zł
1

DOWNPIPE KPL. KATALIZATOR EURO4 NIERDZEWNY 3 CALE 76MM 200CPSI SAAB 9-5 2.0T 2.3T

DOWNPIPE KPL. KATALIZATOR EURO4 NIERDZEWNY 3 CALE 76MM 200CPSI SAAB 9-5 2.0T 2.3T
DOWNPIPE KPL. KATALIZATOR EURO4 NIERDZEWNY 3 CALE 76MM 200CPSI SAAB 9-5 2.0T 2.3T

SAAB 9-5 (YS3E)

rocznik od 98r. do 10r.

silnik B205, B235

Downpipe posiada katalizator EURO 4 o przepustowości 200CPSI


Downpipe posiada następujące przyłącza:
- dwa gniazda na sondę lambda

W zestawie rura z plecionką.

Downpipe w całości wykonany ze stali kwasoodpornej. 

Każdy element produktu wykonany w technologii CNC. 

Produkt posiada 24-miesięczną gwarancję producenta.

Dostępność: dostępny na zamówienie

Wysyłka w: 14 dni

Cena: 4 000,00 zł
1

SILNIK KRÓTKI BLOK KPL. NOWY ORYGINAŁ 900 9000 9-3 9-5 B204L 2.0T

SILNIK KRÓTKI BLOK KPL. NOWY ORYGINAŁ 900 9000 9-3 9-5 B204L 2.0T
SILNIK KRÓTKI BLOK KPL. NOWY ORYGINAŁ 900 9000 9-3 9-5 B204L 2.0T

SAAB 900 II , 9-3 I , 9-5

rocznik od 94r. do 05r.

silnik B204L 2.0T, po modyfikacjach pasuje do B205 hybryda itd.

Posiada otwór spływowy pod turbo, otwór pod czujnik ciśnienia oleju z B205/B235

Cena dotyczy bloku kpl. z tłokami, wałem, panewki, rozrządem, miska olejowa, pokrywa rozrządu, pompa olejowa, fabrycznie nowe i złożone.


Cena detaliczna: 14752zł u Nas tylko: 6999zł - dostępna tylko 1 sztuka - oferta specjalna i limitowana do wyczerpania zapasów

Dostępność: wycofany z oferty

Cena: 6 999,00 zł

SKRZYNIA BIEGÓW AUTOMATYCZNA NOWA DO SAAB 9-5 98-01R 4-biegowa B235R

SKRZYNIA BIEGÓW AUTOMATYCZNA NOWA DO SAAB 9-5 98-01R 4-biegowa B235R
SKRZYNIA BIEGÓW AUTOMATYCZNA NOWA DO SAAB 9-5 98-01R 4-biegowa B235R

SAAB 9-5 (YS3E)

rocznik od 98r. do 01r.

silnik B235R

skrzynia: AUTOMATYCZNA kompletna z konwerterem bez pozycjonera, fabrycznie nowa nie regenerowana.

Numer oryginału: 4926986, FA 47C03

Po przeprogramowaniu sterownika skrzyni biegów pasuje do każdej wersji silnikowej gdzie była zamontowana fabrycznie skrzynia biegów 4 biegowa czyli B205/B235/B308

Dostępność: wycofany z oferty

Cena: 5 999,00 zł

SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA 5 BIEGOWA DO SAAB 9-5 3.0 V6 TiD 176KM 02-04R. OE

SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA 5 BIEGOWA DO SAAB 9-5 3.0 V6 TiD 176KM 02-04R. OE
SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA 5 BIEGOWA DO SAAB 9-5 3.0 V6 TiD 176KM 02-04R. OE

SAAB 9-5 SS (YS3E)

rocznik od 02r. do 04r.

silnik 3.0 V6 TiD 176KM

skrzynia manualna 5 - biegowa

Numer oryginału: 32000267

 

Skrzynia goła bez wysprzęglika itp.

Dostępność: wycofany z oferty

Cena: 5 000,00 zł

SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA F40 NOWA DO SAAB 9-3 A20NFT 12-14R. 6-BIEGOWA OE

SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA F40 NOWA DO SAAB 9-3 A20NFT 12-14R. 6-BIEGOWA OE
SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA F40 NOWA DO SAAB 9-3 A20NFT 12-14R. 6-BIEGOWA OE

SAAB 9-3 (YS3F)

rocznik od 12r. do 14r.

silnik A20NFT

Skrzynia F40 - 6-cio biegowa manualna bez wysprzęglika.

Numer oryginału: 55577274

Fabrycznie nowa, przełożenie 4,05.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 5 000,00 zł
1

SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA FM 55B10 NOWA DO SAAB 9-5 B205 B235 04-10R. 5-BIEGOWA OE

SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA FM 55B10 NOWA DO SAAB 9-5 B205 B235 04-10R. 5-BIEGOWA OE
SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA FM 55B10 NOWA DO SAAB 9-5 B205 B235 04-10R. 5-BIEGOWA OE

SAAB 9-5 (YS3E)

rocznik od 04r. do 10r.

silnik B205, B235

Skrzynia FM 55B10 -    5-cio biegowa manualna bez wysprzęglika.

Numer oryginału: 55563075

Fabrycznie nowa, przełożenie 4,05.

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 48 godzin

Cena: 3 900,00 zł
1

SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA FM55B05 NOWA DO SAAB 9-5 B205 B235 98-04R. 5-BIEGOWA OE

SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA FM55B05 NOWA DO SAAB 9-5 B205 B235 98-04R. 5-BIEGOWA OE
SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA FM55B05 NOWA DO SAAB 9-5 B205 B235 98-04R. 5-BIEGOWA OE

SAAB 9-5 (YS3E)

rocznik od 98r. do 04r.

silnik B205 B235

Skrzynia 5 - biegowa manualna bez wysprzęglika.

Numer oryginału: 5161211

Dostępność: wycofany z oferty

Cena: 4 900,00 zł

SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA FM55B15 NOWA DO SAAB 9-5 B235 04-07R. 5-BIEGOWA OE

SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA FM55B15 NOWA DO SAAB 9-5 B235 04-07R. 5-BIEGOWA OE
SKRZYNIA BIEGÓW MANUALNA FM55B15 NOWA DO SAAB 9-5 B235 04-07R. 5-BIEGOWA OE

SAAB 9-5 (YS3E)

rocznik od 04r. do 07r.

silnik B235

Skrzynia 5 - biegowa manualna bez wysprzęglika.

Numer oryginału: 55563074

Dostępność: wycofany z oferty

Cena: 4 500,00 zł

STEROWNIK SILNIKA SAAB 9-3 II 9-5 NG 2.0 T A20NFT NHT 55567953 OE

STEROWNIK SILNIKA SAAB 9-3 II 9-5 NG 2.0 T A20NFT NHT 55567953 OE
STEROWNIK SILNIKA SAAB 9-3 II 9-5 NG 2.0 T A20NFT NHT 55567953 OE

SAAB 9-5 NG (YS3G)

rocznik od 10r.-

silnik 2.0 Turbo A20NFT, NHT

SAAB 9-3 II (YS3F)

rocznik od 11r.-

silnik 2.0 Turbo A20NFT, NHT

Numer oryginału: 55567953

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 4 000,00 zł
1

TURBOSPRĘŻARKA 3K KKK DO SAAB 9-3 II 9-5 NG A20NFT NHT OE

TURBOSPRĘŻARKA 3K KKK DO SAAB 9-3 II 9-5 NG A20NFT NHT OE
TURBOSPRĘŻARKA 3K KKK DO SAAB 9-3 II 9-5 NG A20NFT NHT OE

SAAB 9-5 NG

rocznik od 10r.-

silnik 2.0 Turbo A20NHT, NFT

SAAB 9-3 II (YS3F)

rocznik od 12r-

silnik 2.0 Turbo A20NFT

Numer oryginału: 12598713, 12618667, 12652494, 12658317

Dostępność: na wyczerpaniu

Wysyłka w: 24 godziny

Cena: 6 000,00 zł
1
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium